Jag kan flyga

Jag kan flyga

onsdag 27 mars 2013

Snaaaart ledig!

Dagen på jobbet har faktiskt tillbringats i solen promenerandes längs med spänger och stigar i ett riktigt härligt skärgårdsreservat. Jag har samlat energi och kraft samtidigt som jag har blivit så där gött mosig. :)

Nu ska jag snart gå på påskledighet. Det ska bli riktigt skönt det också. Det hela börjar med J´s 40-årsdag som ska firas med trevligt restaurangbesök. Firar det stora gör vi på lördag då vi åker iväg på SPA! Gäller bara att få med alla.

Jag hoppas att ni, för ni finns väl där? ;), får en riktigt go och skön påsk. Ta hand om er och koppla av och bort!

Nu ska jag gå och dela ut lite suicidesbunnieskort till mina arbetskamrater. De passar så fint här i påsktider!

Denna hänger på min anslagstavla och när en måndag känns lite tung brukar jag slänga ett öga på denna och fnissa lite...

Trevlig påsk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar