Jag kan flyga

Jag kan flyga

tisdag 2 april 2013

Tillbaka på jobbet!

Påsken är över och väl är det för jag äter alldeles för mycket godis! :)
Seriöst alltså, jag måste tänka på vikten nu när jag slutat med p-piller. Jag går väldigt lätt upp i vikt och så har vi det där med vad socker gör för humöret. Det gör mig inte bara glad utan faktiskt också ganska så grinig. Upp som en sol och ner som en pannkaka!

Så nu blir det detox! :) eller rättare sagt bara lite sockeravgiftning. Så påskägget mitt fick följa med till jobbet och det är säkert redan uppätet nu. Jag har tillbringat en skön påsk på spa med hela familjen. Vi firade min sambos födelsedag och vår femårs dag. Still going strong!

En riktig härlig påsk med andra ord men tiden gick fort. Jag hann inte med allt skapade som jag hade tänkt. Mycket jag inte hinner med. Men det beror egentligen på orealistiska planer. Jag glömmer att planera in den tid jag behöver för att vila och återhämta mig och jag måste planera in mer sömn.

På nåt sätt ska det gå. Kanske ska jag börja med att skippa stegtävlingen på jobbet? Jäkla skit att jag blir så hoocked. Kan inte sluta gå för måste vinna. Varför då? Ja det har jag inget riktigt bra svar på.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar