Jag kan flyga

Jag kan flyga

tisdag 26 mars 2013

Känslig...

Jaha, vet inte om det är för att kroppen håller på och ställer om hormonnivåerna men jag känner mig väldigt PMSig och känslig. Skulle nog kunna börja storböla på beställning. Försöker därför ta det lugnt på jobbet men borde även fokusera mer på positiva saker i livet än negativa.

Det är väldigt enkelt att hamna i en negativ spiral. I allafall för mig. Inga finnar än tack och lov. Frätande krämen hjälper kanske?

Eller så har jag bara lågt blodsocker. Jag blir som förbytt när blodsockret går ner. Jag känner inte igen mig själv. Nu var det ju faktiskt en stund sen jag åt och jag har dessutom gått 50 min promenad efter det. Har redan inlett dagens första paus på jobbet i och med detta inlägg. Nu blir det en kort sväng till fikarummet för att få lite mat i magen.

En sak som inträffat de senaste två dagarna är en diabolisk hunger som väcker mig. Jag är så hungrig att jag nästan kräks (var väääldigt nära igår) och att inte äta är INTE ett alternativ. Jag bara måste äta och det fort. Så mängden mat har tyvärr ökat lite nu och det får jag se upp med så jag inte blir rund som en boll.  Får kompensera med ännu mera promenader.

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar