Jag kan flyga

Jag kan flyga

torsdag 14 mars 2013

Imse vimse....

Jag och en kollega har en liten battle, kontorsskämt på hög och låg nivå.

Denpågår dagligen och har ursprung i fobi mot spindlar och äckel mot uppstoppade djur. Mitt problem hör till det förstnämnda. Jag har hysterisk spindelfobi vilket är lite komiskt eftersom jag är biolog men det är bara två ben för mycket!

När jag kom till kontoret i morse hade han klistrat upp en såååå äcklig bild i min gaderob. Blä. Ryckte snabbt ner den, beskar och klistrade upp den i hans bokhylla där den för övrigt smälte in mycket väl. På lunchen blev det en sväng till Butterick för inköp av skämtspindel som sedan skyndsamt trycktes ner i hans känga.

Moaahahhaahha...
nej nu fokus....jobbe jobbe jobbe

CU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar