Jag kan flyga

Jag kan flyga

måndag 13 augusti 2012

Min hjärna!

Fungerar rätt och slätt så här!

Här kan ni läsa mer om HSP om ni nu vill...

Det händer ofta att jag kortar av meningar eller lägger ihop två och tror att jag sagt båda. Har detta med HSP att göra? Ingen jävla aning och jag bryr mig inte :) Jag tänker ofta på typ 20 saker samtidigt vilket för det mesta fungerar men jäkligt ofta blir det en massa FMF (fort men fel). Har till viss del även att göra med att jag inte har NÅGOT tålamod alls...inte ens för att skriva detta inlägg.
Nu vill jag sova. Å just det började jobba idag. Höll bara på att få ett mindre nervsammanbrott när en kollega inte fattade innebörden av orden "jag har inte tid att prata vi får ta det sen jag kom PRECIS tillbaka till jobbet" (korrekt översättning: stoppa upp din jäkla avfallsanläggning i din trånga *** för jag orkar fan inte med dig människa!).
Alltså fattar ni. Jag kan ju inte hantera ett skit stress! Lyckligtvis blir jag sällan så verbalt otrevlig som inne i skallen....men det är så det blir när vissa personer bara aldrig fattar! Sen flöt resten av dagen på i ett sakta mak. Tror visst det var någon där uppe som tog sig till mig och i hemlig raderade alla jobbiga mail i min inkorg och vidarebefordrade mina telefonsamtal till någon annan

eller så var det mina kollegor som inte ville att jobbet skulle likna ett mindre dårhus med mig helt knäckt efter typ 3 ½ minut på jobbet...och min telefon vidarekopplade sig självt till min gamla chef men ingen fattar hur det gick till eftersom manualen till vidarekoppling är typ 5 cm tjock så det är inget man gör by accident så att säga. Han blev lagom glad!

Ämen va hände nu jag skulle ju lägga mig. Imörrn ringer klockan innan sex!

Sån är jag bara, take it or leave it! Hipp hipp!

jo förresten jag har nu äntligen också fattat varför jag är så in i norden kär i fjällen och alla andra naturtyper som hör till kategorin "kargt som fan". Ni fattar garanterat varför....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar