Jag kan flyga

Jag kan flyga

söndag 24 februari 2013

Obeskirvligt trött!

Ja det är så jag känner mig efter 24 timmar med min familj. Flera av dom har ADHD eller någon annan form av bokstavskombination så ljudnivån är minst sagt hög. Så nu är jag skittrött. Jag orkar en stund men inte länge. Ett annat skäl till varför jag är så darn fatigue är det faktum att jag lyckades boka in en tvättid kl 7 en söndagmorgon. Grattis! Men vad som är mer irriterande än att gå upp en söndag kl 7 är en måndag med ett par obekväma trosor som skaver i röva. Helt fel sätt att börja en vecka om du frågar mig.

Kan ju faktiskt också rensa bort de fula och skaviga trosorna. Något annat jag måste göra idag är att träna och öva på felan. Det sistnämnda känner jag inte alls för nu. Jag känner inte heller för en lektion imorgon eller att betala 350 kr för den. Kanske ställer in. Så slipper jag spela en dag då grannen tydligen har vaknat på fel sida. För en stund sedan försökte han banka sig ner genom golvet. Det är ju ett seriöst fel på den där jäveln ovanför.

Hej hopp vilket positivt inlägg! :) Tredje vändan i tvättstugan nu.

Trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar