Jag kan flyga

Jag kan flyga

tisdag 12 februari 2013

Upp och ner, ner och upp!

Så som livet är....
måste erkänna att jag har en lite låg vecka. Det är allmänt tråkigt men jag är också mycket trött. Just nu kan jag inte sätta fingret på varför men vintern tar väl ut sin rätt. Det är mycket mys under täcket som gäller nu. Igår kom min efterlängtade pysseltidning så det blev en stunds kreativt läsande så att säga.

Annars är det fokus på musiken nu. Idag har jag gått upp extra tidigt för att hinna hem och öva innan jag ska vara på gymmet. Puh, tajt schema men men jag älskar ju att spela. Tiden bara försvinner och jag bara är. Eller inte igår när jag av ren ilska tillslut stampade i golvet och skrek. Folkmusik kan vara enerverande tro mig...och så jävla svårt. Av riva av ett klassiskt stycke är easy piecy i jämförelse!

Idag är det semledagen! Månne om någon själ kommer förbarma sig över mig och ge mig en semla?

Jag tror mina spänningar börjar släppa, jag sitter inte och biter ihop käkarna lika ofta längre och jag har bara lite ont i axlarna ;)

Andas bruden andas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar