Jag kan flyga

Jag kan flyga

fredag 7 september 2012

Jobbresa med samtliga medarbetare puh!

Årets största jobbresa är avklarad. Puh! I år blev det en resa till Skövdetrakten. Jag körde hela vägen upp och sen var det full fart hela dagen. Jag kan få nippran av bara tanken att ha människor runt mig 24/7. Somnade också i föreläsningssalen (tre gånger!) fast det var svinkallt. Middagen intogs så snabbt det gick med tanke på den mycket sävliga personalen och sen direkt i säng. Åh hann med ett orienteringpass också och det var riktigt riktigt skönt. Bara jag och skogen (o en miljard orienterare till). Ska definitivt orientera mera!

Hinner inte skriva så ofta som jag vill. Det händer så mycket nu i september. Bara för det så borde jag skriva mer. Imorgon ska jag åka över halva länet för familjekalas och på söndag blir det retreat i trädgården.

Ha de gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar