Jag kan flyga

Jag kan flyga

måndag 26 november 2012

Sova sova säng säng säng...

Sova och sova?
Nej klarvaken ligger jag här och känner att den här natten lika väl kan kvitta. Jag vill bara upp, måla klart lägenheten, gå till jobbet och jobba skiten ur mig, gå hem och måla igen för att sen springa bort mina sista krafter.

Min räddning är min J. Han stöttar mig i vått och torrt. Problem inom min familj tär för mycket på mig just nu. Kan inte skjuta problemen ifrån mig. Jag hamnar ikläm mellan ett av mina syskon och föräldrarna och utan att berätta allt så kan jah väl i allafall säga det är komplicerat (haha när är det lätt?) Jag kunde väl skött allt snyggare jag med men i allt ligger även en oro för att mina föräldrar ska råka illa ut (inget kriminellt). Men jag måste lära mig att hantera detta. Jag ska göra så här från och med nu.

Jag ska lyssna men inte döma.
Och jag ska be båda parter att hålla mig utanför. Jag är trots allt inte där och upplever allt. Jag får bara höra två versioner av vardera "verkligheten".

Fan va trött jag är på det. Så drömmen vore att bara få somna som en stock och drömma mig bort.

Men sådana här dagar så är det oerhört mycket info som ska proccessas och drömmarna blir därefter. Intensiva, osammanhängande, våldsamma, hysteriska och lite sex här och var (höhö)

Egentligen kan det kvitta. Sömnen alltså. Fem och en halv timme tills jag ska kliva upp. Måtte morgondagen bli bra trots att det är måndag ;)

Tick tack tick tack

Hate sundays. Nämen nu är det måndag. Tjihoo! Ny krispigt fräsch vecka väntar!

Liten mysig bild från jul på tjolöholm bjuder jag på...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar