Jag kan flyga

Jag kan flyga

onsdag 14 november 2012

Min dag!

Idag fyller jag år, i alla fall i en timme till. Jag har haft en underbar dag med fokus på mig själv och vänner.
Minnesvärt från dagen;
Min kära kollega som snodde åt sig sista tårtbiten för att sen ge den till mig, en hlad nyhet i min frisörs mage, kolasåsen på wasa allé som hade smak av palsternacka, julteet på kahls magnifik, avvikningen av min syster på terminaken och inte minst min kollegas klockrena skämt där Olof Månstråle begärde dispens från artskyddsförordningen för att fånga in grodor i all världens dammar för att pussa dom i ett försök att hitta sin drömprins. Bara en biolog förstår. :kr
Tack alla kära och nära för en underbar dag. Inte minst min J även om inte en enda av er läser detta. Men detta är min sida som jag än så länge håller hemlig

Kram

1 kommentar: