Jag kan flyga

Jag kan flyga

måndag 12 november 2012

Så går det!

Jaha! Här ligger jag med ett hjärta som slår som om det vore fullpumpat med förstaklassigt colombianskt uppåttjack!

Jag borde veta bättre. Jag borde ha räknat ut att efter tio dagars sockerfattig kost ska jag inte äta glass innan läggsdags. I allafall inte när jag har förväntningar på en tidig John Blund! Endast gudarna vet när jag kommer somna i natt.

Jaha så nu när jag ändå är vaken kan jag försöka reflektera över söndagen. Lyckades jag vända min negativa inställning?
Jorå. Jag tog mig iväg på boklanseringen men hade lyckats dubbelboka mig så det blev bara en snabbvisit. Lyckades byta några ord med Ihrén Abrahamsson och köpte två av hennes böcker "högkänslig 27 anledningar att älska det" och "upptäck känsligheten". Resten av dagen innefattade fars dag firande, träning och downtown abbey (nedbäddad i sängen med glass!). Nästa vecka blir det full rulle. Musiklektioner, pyssel, födelsedag och kalas. Mitt i allt detta ska jag även försöka jobba åtta timmar varje dag.

Just nu har jobbet verkligen lägst prio. Finns så mycket annat kul att göra och upptäcka. Nu ska jag utmana mig lite....jag ska försöka tänka på INGENTING i ett försök att locka på den lille farbrorn med grus. De ni! Det är inte det allra lättaste det borde någon om ni veta!

Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar