Jag kan flyga

Jag kan flyga

fredag 2 maj 2014

Att gå vidare

Jag har precis raderat mitt förra inlägg. Jag spydde en del galla över mitt ex och vårt förhållande men så kan jag inte hålla på. Det är inte schysst vare sig mot honom eller mot mig själv. Saker och ting är om de är, det är inte allt jag kan ändra eller rå på. Jag får släppa och gå vidare.

Just nu är det mycket fokus på inredning och möbler. Jag försöker få mina slantar att räcka till allt. Det ska gå. Allt går. Det är bara fantasin som sätter gränser.

På tal om fantasi så måste jag komma i gång med mitt måleri igen snart. Det är en ventil som fått ligga på is de senaste två veckorna. Jag känner också snart för att ta upp fiolen igen. Livet kommer tillbaka, sakta men säkert. Idag kunde jag springa med god fart på löpbandet och jag hade ork kvar till styrketräningen efteråt. Annars har fysisk ansträngning präglats av andfåddhet och hjärtklappning. Det är som att hjärtat inte orkar med två ansträngande aktiviteter samtidigt, motion och sorg.

Imorgon ska jag börja dagen med en lång promenad. Kanske svänga förbi en loppis? Sen blir det Instagramjobb, illustrationsjobb och möbelrenovering.

natti natt du sköna fredag

(vilket egentligen var en skitdag på alla sätt och vis men nu ska vi vara positiva här, hej o hå!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar