Jag kan flyga

Jag kan flyga

lördag 3 maj 2014

arg idag

Idag har jag stundtals varit riktigt heligt förbannad. Det är väl en av faserna antar jag. För att inte göra en favorit i repris får jag hålla mig lite mer kontrollerad denna gång jag skriver.

Men jag känner mig lurad på konfekten lite grann. Hur sjutton ska jag hitta energi och ork att starta om igen och hitta någon innan jag blir helt jävla infertil. Alltså tack så jävla mycket! Kunde han åtminstone inte gjort mig tjänsten och gjort slut tidigare? Det är skit, riktigt jävla skit faktiskt.

Jag riskerar nu att få bli utan det jag drömt så mycket om de senaste åren. Mycket av detta kan också skyllas på mig själv. Jag borde stuckit tidigare helt enkelt men gjorde inte det.

Nåja, skorpioner har alltid en plan B, så även jag och så även denna gång. Jag kan väl åtminstone vänta med att börja dejta tills jag flyttat. Men jag hatar att dejta, fy tusan vad jag avskyr det. Så vad gör jag? Skit samma. Det löser sig säkert. Det är för jävla sent för att blogga och jag har ätit för lite idag.

Note to my self, Sluta baka Martins "pain the fucking martin" bröd för de tar en jävla evighet och även om du är singel så ska du ta mig tusan inte sitta hemma och vänta på att ett jävla surdegsbröd blir klart.

Svordomsrekord

Godjävlanatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar