Jag kan flyga

Jag kan flyga

torsdag 24 april 2014

Lyan

Jag är i valet och kvalet. Ska jag ge mig in och buda på renoveringsobjekten jag tittade på igår med det fantastiskt gigantiska sovrummet eller ta den lilla behändiga tvåan i Sandrarna?

Lilla behändiga tvåan var den jag tittade på nu i morse. Den var fin men var den jag? Den hade en fin balkong och härlig utsikt. Den är ljus och fräsch. Badrummet är trist men lika stort som renoveringsobjektet. Sovrummet tyvärr litet. Egentligen ingen vidare charmig lägenhet men jag kanske får jobba mig dit?

Hur gör man? Herregud vilka val, hjärnan fungerar inte heller. Jag kämpar med att klicka på rätt tangenter idag. Har redan använts backspace alldeles för många gånger under detta inlägg. Saker och ting får skjunka in. Jag får tänkta långsiktligt, sånt jag alltid tjatar om. Det kanske faller på plats under dagen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar