Jag kan flyga

Jag kan flyga

fredag 11 april 2014

Efter två dagars utbildning...

...är jag rätt mör. Särskilt i mitt fall eftersom jag höll i utbildningen. Men jag tycker det gick bra, riktigt bra. Kanske tack vare av att jag känner många av dem som var deltagare. Då känner jag mig mer trygg. Men jag skulle behöva ha lite mer tid för återhämtning vilket det tyvärr är ont om nu.

Helgen kommer fortsätta i det sociala tecknet. Lördag och söndag har jag utställning i ateljén. Då gäller det att vara på bennen och sälja in. Det är konstrundan i Majorna vilket för mig innebär ett unikt tillfälle att sälja in lite av min konst till olika konstföreningar, pengar som behövs. Tavlorna gör ingen glad när de står lutade mot en vägg.

Här ser ni ett av mina verk. En mindre tavla målad i akryl.

Nåja, gäller att ta ett djupt andetag och köra på. :) Det är bara några timmar varje dag jag måste stå i ateljén så jag har tid både före och efter för avkoppling. Måste bara komma ihåg att göra det också ;).

Tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar