Jag kan flyga

Jag kan flyga

fredag 18 april 2014

Glad påsk!

Oj det är påsk! Är jag den enda som är överraskad. Igår blev det panikinköp att "påskägg" fast utan ägg och godis. Nu panikfärgar jag ägg på spisen med lökskal jag samlat under en lägre tid. Blir bra, så där en halvtimme innan vi åker iväg på påskfirande. Det har varit några galet heltiska veckorn som ändå klarats av med bravur. Jag har haft tid för pterhämtning. Vi hade öppet hus i ateljén under helgen som var (ska bli bättre på att lägga upp bilder på mina verk). Det gick bra. Var ganska lugnt och lagom med besökare. Nu har jag nog landat i vad jag vill med mitt skapande. Det blir troligen inga fler beställningar från kund. Man får helt enkelt köpa det som finns. :) 

Nåja. Dags att dra till päronen på Slätta!

Glad påsk och kram på er! 
Ps ni får en suddig bild på panikfärgningen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar