Jag kan flyga

Jag kan flyga

onsdag 2 oktober 2013

Fan, bra jobbat tjejen!

Bra jobbat! Hur tänkte du lösa detta tjejen?!?

Jag har ju sagt till mig själv att ta det lugnt, inte dra ut på äventyr och vända upp och ner på saker i livet. Vad gör jag?

Jag sökte nytt jobb i förhoppning om nystart. Ja det blir det eftersom jag fick jobbet. Jag vet att det var rätt val men, jag måste ge upp min lediga dag i veckan och gå upp på heltid igen. Sen är det där med orkestern. Orkar jag? Knappast, får ta det efter nyår så det skjuter jag i allafall på.
Sen har jag min egen firma, mina hantverksprojekt, mina bloggar och allt annat. Min träning då? Ja det är min ventil. Utan den hade jag exploderat.

Jag strukturerar upp mitt liv efter helgen. Nu väntar några sköna dagar i en avlägsen stuga där jag bara ska måla, måla och måla.

Don´t do things just because you can.
Do things with a purpose so you will contribute
to the development of this world.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar