Jag kan flyga

Jag kan flyga

torsdag 12 september 2013

Varför jag gillar morgonen!

Får ni också samma känsla på morgonen, att allt är nytt fräscht och obesudlat? Inga betyngande tankar och intryck som ska processeras. Det har hjärnan klarat av under natten. Jag älskar mornar, även om jag är föbenat trött när jag vaknar. Dom blir extra bra på hösten då den friska luften under morgonpromenader rensar tankar ytterligare. Välkommen höst!

Nu har jag kommit igång lite med min egen lilla firma. Jag har lyckats skaffa mig en ateljéplats här i Göteborg. Det är gott för arbetsmoralen. Jag får fortfarande arbeta en del hemma med det digitala men det går an då det bara kräver en dator.

Så det känns fint just nu. Vet dock med mig att jag lyckats dra en del projekt över mig igen och ska hitta en lösning. Det får inte bli för mycket, så är det.

Tjillevippen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar