Jag kan flyga

Jag kan flyga

tisdag 30 april 2013

Ledig!

Äntligen lite ledighet!

Och det behöver jag uppenbarligen eftersom jag inte kunde hålla humöret i schack på ett av dagens möten. Men så blir det ibland, släpp det och gå vidare bruden!

Nu väntar en dags ledighet med avkoppling. Det är mycket nu och jag måste dra i bromsen lite. Jag har inte några direkta stressymptom men när jag väl fått dom har det redan gått för långt, jag måste komma ihåg det och jobba mer förbyggande med min hälsa.

Så det blir en sovmorgon och långpromenad om vädret tillåter. Satt förövrigt på krogen i förrgår och smyglyssnade på ett par som satt bredvid. De pratade om konserter och killen erkände att han inte riktigt orkade med en hel konsert utan han blev jättetrött och orkade inte en hel kväll.

Ja du välkommen till klubben! Men i år tänkte jag faktiskt försöka mig på Way out West!

Trevlig valborg!


2 kommentarer:

  1. Ja, jag tror vi blir fler och fler som törs erkänna att vi inte mäktar med i samhällsruschen och att vi på det sättet säger Ja till oss själva genom att göra val som stämmer mer överens med oss själva. Vad tror du? Ha en fin helg. kram

    SvaraRadera
  2. Absolut! Att säga nej är det nya ja! Kram

    SvaraRadera