Jag kan flyga

Jag kan flyga

torsdag 16 januari 2014

Persolighetsförändrad typ tre gånger om dagen...

Det är det här med rutiner och få in dem igen efter en ledighet. Jag får inte alltid hungerskänslor så ibland, mitt i allt, så blir  jag plötsligt en annan person. Ja inte så till den grad att jag tror jag är en annan person men jag känner inte riktigt igen mig själv. Jag blir antingen ilsk eller jäkligt ledsen och idag var det ledsen jag blev.

För att få bukt med hög ljudnivå in i mitt arbetsrum satte jag upp en lapp på dörren till fikarummet där jag vädjande om att hålla dörren stängd. Det gick inte mer än 5 min innan en kollega kom förbi och högt sa "det finns vissa som irriterar sig på allt".

Ursäkta mig. Jag stör mig inte på allt men på grund av blanka ytor och fikarummets form så ekar ljuden från rummet rakt it i korridoren och vidare in i mitt rum så ljudnivån blir hög och ska jag ha en dräglig arbetsmiljö så måste jag få pepeka detta utan att pekas ut som avdelningens gnällkärring.

Så jag blev lite väl överdrivet ledsen av det hela också vilket fick sin förklaring när jag åt lunch. Jag blev mig själv igen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar