Jag kan flyga

Jag kan flyga

måndag 7 januari 2013

Tillbaka till rutiner

Har insett att jag mår rätt så bra av rutiner, äta, träna, sova, jobba und so weiter.
Under julen har det blivit en hel del socker vilket inte alls är bra för mig. Nu blir det detox de lux de kommande dagarna....

AHHHHHH nu kom en av städerskerna in i rummet och skrämde skiten ur mig. Blev så där lagom måndag-första-dagen-efter-lång-ledighet-och jag-vill-inte-jobba-trevlig.

Jo rutiner! Träningen ska jag igång ordentligt med också. Jag har tränat under ledigheten men blivit dålig på avkopplande promenader. Inte bra.

Förhoppningsvis kommer allt detta leda till att jag kan sova igen för just nu är sömnrytmen totalt katastrof. Oftast somnar jag mellan 2-4 på morgoen och finns det någon som avskyr mörker och kvällar så är det jag.

Ingeting går upp emot en krispig morgon!

2 kommentarer:

  1. håller med dig om allt du skriver idag. Jag sover så dåligt och så har jag börjat arbeta. Hur ska detta gå. Men strukturen ska hjälpa mig hoppas jag.

    SvaraRadera
  2. Det blir bättre för mig. Nu sover jag betydligt tyngre och äter som jag ska. Och så blir det ljusare!!! Vår snart?

    SvaraRadera