Jag kan flyga

Jag kan flyga

tisdag 1 januari 2013

Ett nyårslöfte?

Ivanhoe har intagit sin sedervanliga plats i tvtablån och säkerligen börjae redan en del av er frusta över skökan lady rowena. Själv ligger jag i sängen oförmögen att ta mig upp. Jag drack för mycket igår helt klart för med tanke på min kropps dåliga kondition borde jag inte dricka en droppe.

Möjligen är jag på fötterna imorgon men nu i ser jag att det inte går längre. Jag dricker inte ofta tro mig men jag tål inte alkohol. Min kropp regerar som en förgiftad kropp. Min ångest hamrar iväg o bröstet och jag kan inte förklara varför tårarna rinner. De gör det bara. Så drt är nu jag inser det att jag nog måste sluta dricka alkohol helt och hållet. Även om det bara rör sig om några glas vin på helgerna så mår jag inte bra av det.

Under det gågna året så har jag kommit till insikt om en hel del rörande mig själv. Min känslighet är inte kompatibel med alkohol (eller socker)

Och ska jag vara ärlig så kunde jag faktiskt inte få en bättre start på 2013.

1 kommentar:

  1. Håller med dig angående alkohol. Jag drar ner mer och mer. Ett glas då och då räcker gott. Jag har inte druckit något över hela julen och nyåret. Väldigt skönt faktiskt. Kram

    SvaraRadera