Jag kan flyga

Jag kan flyga

söndag 30 december 2012

2013....?

2012 är året jag fick svar på många frågor och påbörjade arbetet med att acceptera mig själv och för att istället se mina begränsningar så ser jag nu mina fördelar och möjligheter. Jag har helt och hållet valt att gå in i arbetet med mig själv med en positiv inställning och anda men jag tackar den första Hsp-artikeln för detta. Hade hsp målsts upp som något begränsande och negativt hade jag nog inte anammat det så lätt och kanske inte ens brytt mig om att gå vidare med det.

Känslan av att pusselbitarna faller på
plast är en befriande känsla.

2013 då? Jag måste erkänna att jag inte går in i detta med hela mitt hjärta. Jag ska ju orka annat också och har mycket annat på g. Bloggen ska leva kvar och förhoppningvis hittar fler läsare hit.

Livet som känslig är inte begränsande annat än när man inte lever efter sina begränsningar och gränser och detta gäller för de flesta vare sig man är känslig eller inte. Men känsligas gränser kommer oftast tidigare än andras.

Imorgon är det nyårsafton. Jag vet att några hspare ska träffad och fira nyår tillsammans. Hoppas ni får det lugnt och riktigt mysigt. Själv ska jag fira tillsammans med pojkvän, svåger och två vänner. Lugnt och skönt! :)

Gott nytt!

Haha jag är skönt incognito på fotot!

1 kommentar: