Jag kan flyga

Jag kan flyga

torsdag 18 september 2014

HSP - vad hände sen?

Ett tag var HSP ganska så i ropet och sen blev det lite tystare...eller? Mest en undran för mig själv.

Nåja, jag ska erkänna att jag själv inte tänker särskilt ofta på mitt karaktärsdrag. Det är ju så mycket annat av mig också! :)

På lördag ska jag på en fest. Jag vet inte hur stor den blir, hur många som kommer, hur högljudd det kommer att vara eller någonting. Det är inget problem i sig för nu vet jag att jag ska ta det lugnt under dagen för att orka med kvällen. Jag ska ta det så lugnt att jag blir uttråkad och bara skriker efter att få umgås med andra! :) Det är inget att stressa upp sig över. Jag känner inte en käft där. Ingen av dem vet alltså vem jag är eller något om min historia, som faktiskt inte är särskilt speciell alls. Jag vet inget om dem. Det ska bli kul att för första gången på länge gå till ett party där jag inte känner någon och inte heller har några föreställningar om dem.

En person känner jag, en speciell person och han vill gärna ha med mig för att introducera mig för några av hans vänner. Det ska bli intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar