Jag kan flyga

Jag kan flyga

tisdag 20 augusti 2013

Slutsatser från sommaren

1. Jag kan inte jobba kvar med det jag jobbar idag.
2. Jag vill göra allt!
3. och så vill jag inte göra någonting.

Jaha.....
så jag börjar med att söka en tjänst på mitt jobb (!) som jag har stor chans till att få. Jag försöker nu inombords lista för och nackdelar.
Fördelar
1. nystart
2. lär mig massa nytt
3 får nya arbetskamrater
4 nya arbetskamrater får en fantastisk medarbetare
5 bättre lön for shore...
6 slipper en del jobbiga arbetsuppgifter idag

Nackdelar
1. Jag är otrygg med nystarter
2. Jag gillar inte att inte kunna, jag vill vara bäst! :)
3. Jag gillar inte människor = inga nya arbetskamrater tack - undantag D, B, A, S, J och L vilka är de i min grupp så nej kanske inte någon nackdel ändå men jag kommer sakna mina andra jobbarkompisar.
4. Tänk om de kommer på mig med att vara en bluff?
6. får nya jobbiga arbetsuppgifter

Så summa sumarum. Fördelar är fakta, nackdelar är hjärnspöken.
Sök bruden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar