Jag kan flyga

Jag kan flyga

lördag 10 augusti 2013

Semestern snart slut....

Men inte riktigt än! :) Jag har en vecka kvar! Denna vecka har vi delvis tillbringat i en lånad stuga och det var såååååå skönt. Inga måsten, ingen störande trafik, inga människor bara så jäkla gött! Kreativiteten flödade och jag målade massor. Vi löste korsord och sprang vilse så rundan blev över en mil. Vi hittade spännande hällmålningar (inte ristningar, målningar!) och förundrades över att för mer än 3000 år sedan stod en annan människa och målade på berget! Denna vecka har varit underbar och jag vill ha en stuga, helt klart vill jag ha en stuga! Kan jag ta mig råd? Nästa sommar kanske?

Nu ska jag börja läsa Linus Jonkmans Introvert- den tysta revolutionen! Det ska bli mycket spännande!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar