Jag kan flyga

Jag kan flyga

onsdag 17 juli 2013

Semester i sikte!

Huvva! Snart semester! Det förstår jag knappt.
Nu är det tempo på jobbet som gäller och middagarna med kompisarna avlöser varandra men allt går i ganska lagom takt ändå. Mitt mål att ta småpauser och koppla av har blivit mer av en vana och det är precis dit jag ville. Visst finns det dagar jag blir trött men så är det för alla vare sig man är sensitiv eller inte. Det är faktiskt inte så stor skillnad ändå, om som med det mesta finns det olika grader. Inte något man kanske behöver gå och tänka på varje dag.

Måste snart skriva en recension på en bok om HSP jag läst. Problemet är dels att det var ett tag sedan jag läste den och dels så föll den mig inte riktigt i smaken. Kan bero på att upplägget var ett annat än vad jag hade trott och en del kapitel var lite väl flummiga för mig. Mer om det då. eller den dagen den sorgen.

Semester då. Vad ska jag göra? Jag ska resa till England en kort och sväng och en lika kort sväng till Danmark. Där i mellan kommer vi lata oss på stranden och bättra på brännan, gå på museer, läsa goa böcker och fika.

Jag ska också göra klart min företagshemsida. Borde få smisk för att jag inte fixat det än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar