Jag kan flyga

Jag kan flyga

tisdag 9 juli 2013

Att samla krafter...

...när man är så trött som jag är nu.

Jag har gått ner i tid men ännu inte blivit avlastad och med en semester stundande så innebär det på mitt jobb massor att göra. Imorgon drar vi också igång en omdiskuterad kampanj som kräver sitt och vi ska inte tala om min jägarexamenskurs som är rätt så krävande den också.
Kanske lika bra att riva av allt på en gång?

Så nu får jag, nu när tröttheten kommer och tar över, hitta små stunder där jag kan hämta kraft.
Jag ska också försöka trappa ner lite på kaffet. Jag som aldrig tidigare druckit kaffe har helt plötsligt börjat dricka en till två koppar per dag. Inte bra.

Nåja, träning är a och o så hur trött jag än är så ska jag iväg till gymmet tre gånger denna vecka. Förutom det gäller cykelturer, bad, promenad och allmänt håll i gång. Jag får äta någon kaka här och var när jag vill det. Förbud av det slaget är för mig inte att rekommendera tider som dessa.

Jag måste komma ihåg att ta små stunder av pauser då jag bara sitter och blundar och försöker slappna av. Sen gäller det bara att hålla ut. Snart är helgen här och då ska jag koppla av men först 3 dagar med fullt ös! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar