Jag kan flyga

Jag kan flyga

torsdag 9 oktober 2014

Ja men hur går det med dejtandet då?

Haha, det var nästan så att jag funderade på att starta en hemlig blogg för att skriva om mina eskapader. Inte för att jag ställer till det så men alla absurda moment. Åh jag måste ju bara dela med mig av en del. Det är ingen hemlighet för mina vänner att jag dejtat galet mycket under sommaren. Nåja det blir ju oftast inte mer än en promenad eller en öl här och var, jag håller dessutom inte till på en otrohetssajt eller någon annan oseriös sida som en kollega trodde det hela handlade om.

Men några dejter har det blivit och det första jag slås av är att jag faktiskt träffat många fina killar som det kanske inte klickar med men som ändå har blivit givande möten då vi haft mycket att prata om, det är en person jag annars inte hade stött på. Flera kan jag tänka mig ha som kompisar men inte så mycket mer och det är fint nog.

Senaste dejten, R  pratade om magproblem och fekalieprover. Tips, don´t do that....
Tillslut stoppade jag honom och skrek nästan "du detta måste vi inte prata om".
Men vi har alla ont i magen ibland han var bara helt öppen med det och det är helt okej. Skitfin kille men det klickar inte.

Vi har J, som satte mitt hjärta i brand och som sen dumpade mig. Lite känslosvall har väl ingen dött av. För mig kändes det som om jag vaknade till liv igen efter ett antal års känslomässig avstängning och det är jag evigt tacksam över. Kysser som en gud gör han också. Vi stöter på varandra då och då. No hard feelings.

Vi har M som jag dejtade enbart för den goda musiksmaken och hans Banksytatuering...ja det är ju inga dåliga skäl i sig eller? Han är ett rövhål...

N, som berättade om sina erfarenheter från utlandsresor och sin tid på Wallstreet, tankeväckande och intressant samtal. Intelligent som få. Sen att han är världens segaste norrlänning fick det att gå i stå. Lika bra det!

D som borde veta bättre än att skicka penisbilder till tjejer men å andra sidan vet man vad man får som en kompis sa. Eller i mitt fall...vad jag slapp! Haha Men han är galet rolig och helt crazy. Sådana personer behövs också. Vi blev galna i varandra från dag 1 men bråkade också från dag 1. Kanske inte ett optimalt upplägg?

P, du som grävde dig ner i mitt djupaste inre. Ren passion och tyvärr tärde lika mycket på oss so det gav. Timslånga samtal och långa resor. Väl värt varenda sekund.  Det är få man kommer inpå livet på det sättet. Vi vet saker om den andre som ingen annan vet och hemligheterna går med oss ner i graven.

J som kan foto men inte så mycket annat och som verkar ha issues med att komma till skott i livet. Nope, no more of that. Introducerade för familjen efter en vecka. Lärdom? Det gör jag inte om...

A som efter tre öl till slut erkände att han skulle ha svårt för att tacka nej till amfetamin och ville strypa sitt ex. Tack och hej!

Sen nu den senaste och den sista för det blir inget mer dejtande nu på ett tag. A. Papegojägare, mjuk och fin kille. Ingen aning vad som sker men det är bara att hänga med.

Men det är bra nu. Jag har dejtat klart på ett tag. Marknaden är sonderad. Jag tror jag avverkat de flesta typerna utom 22-åringarna. Haha även jag har min gräns. ;)

På återseende...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar