Jag kan flyga

Jag kan flyga

onsdag 11 juni 2014

Kalas I hate them!

Jag gillar inte kalas! Vare sig mitt eget eget eller andras och i synnerhet inte om kalaset är fullspeckat med människor jag inte känner, innefattar bordsplacering och alkohol saknas. Sorligt att jag lättar upp av denna dryck? Tja. Det får ni tycka vad ni vill om men jag minglar inte. Jag kryper gärna upp i ett tryggt hörn, leker med barnen eller sätter mig med dem jag trivs bäst med. 

Imorgon väntar ett stort seminarium där jag ska vara värd för en del diskussioner. Jag har 2 1/2 tim förberedelser inför det på tåget upp. 

Ett aber bara är tidens senaste omvälvande rubbning, karln som figurerat i flera inlägg. Det visade sig att han ska med samma tåg och sitter i samma vagn. Dock tror jag det när jag ser honom. En del av mig tror fortfarande att det mesta han säger är osannt eller rena drömmerier.  Eller så är han lika osäker som jag. Vem vet. Inte jag iallafall! Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar