Jag kan flyga

Jag kan flyga

onsdag 19 mars 2014

Väldigt trött!

Nu är jag väldigt väldigt trött.

Vet inte om det är vårtrötthet eller vad i vilket fall så sover jag uruselt just nu. Jag vaknar massor av gånger på natten och ibland ligger jag vaken i någon timme. Jag bytte kudde och täcke vilket ledde till viss förbättring ett tag men nu tycker jag det är rätt illa igen. Något som är bra är att insomningstiden har jag lyckats få ner tack vare mediation.

Var ju hos ett medium som tyckte att meditian inte var något för mig. Det kan stämma, om vi syftar på meditation under dagtid, men inför sömn är det kanon. Somnar som en stock tills det är dags att vända på mig. Då vaknar jag!

Ikväll ska jag försöka dricka varm mjölk med kanel innan läggdags. Det finns lite olika sömnteer också men jag tycker mest de smakar skit.

Jahopp, jävla rolig prick jag var idag då!

Men jag kan inte vara världens roligaste jämt! :)

Under  första början på rasten (skrivandet är den andra delen på rasten ;) )kom vi in på ett väldigt roligt samtalsämne. Ungdomsidoler! Jag har lite svårt att minnas mina ungdomsidoler (om vi bortser från samtliga kända hästar!). Kanske vill jag inte minnas? Kanske jag behöver en skämskudde? :)

Tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar